zondag 7 februari 2016

Voetreflex en de gevolgen ervan


Een week geleden kreeg ik een voetreflexbehandeling. Heerlijk, al deed het hier en daar behoorlijk zeer. Een teken dat het heel hard nodig was. Hoe nodig, daar kwam ik afgelopen week achter. Pijnen waar ik aan gewoon was geraakt werden erger, pijnen, waarvan ik dacht dat ze verdwenen waren staken in ergere mate hun kop boven water. Zelfs negatief gedrag wat ik na Rome was kwijtgeraakt, stak zijn kop op. Het werd een ondragelijke week, waarin gewoon op een stoel zitten, lopen, autorijden, slapeloosheid, negatief denken en dodelijke vermoeidheid, een grote straf werd. Tot ik vanmorgen de persoon belde die mij had geholpen. Hij bevestigde wat ik vanmorgen tijdens het wakker worden mezelf al realiseerde. Bij alternatieve geneeswijzen kunnen pijnen en andere klachten in eerste instantie veel heftiger worden. Pas daarna zet de genezing in. Gelukkig komt hij nu eerder dan was afgesproken voor een nieuwe behandeling.

Niet eerder had ik er aan gedacht dat dit effect zo diep en groot zou zijn, al wist ik al enige tijd dat ik nog hier en daar nog wat oud zeer op te lossen had. Het zit nu dus in een stroomversnelling, die ik niet had voorzien en die hele heftige dromen en reacties afgelopen week heeft opgeroepen. Zelfs mijn geloof in God en Jezus liet het af en toe afweten. Even rustig mediteren was er al helemaal niet bij.


Afijn, slechter dan nu kan het niet worden, wel vanaf de tweede behandeling, die morgen plaatsvindt, verbeteren en daar hou ik me dus maar aan vast. Fijne zondag allemaal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten